maanantai 24. tammikuuta 2011

Uusi editointiohjelma

Puuhastelin eilen sunnuntaina kuvaamieni kotivideoiden parissa ja siinä minulle tuli vastamaton halu vaihtaa editointiohjelmaa. Lähdin heti aamulla kaupungille toteuttamaan päätöstäni. Ensimmäisessä kaupassa oli vain vanhoja versioita hyllyssä, haluamani olisi tilattava ja saatavana keskiviikkona. No minä kerroin kysyväni toisesta kaupasta. Ei ollut sielläkään, mutta huomenna se varmaan olisi heiltä saatavissa. Olin kuitenkin itsepäinen ja sanoin meneväni seuraavaan kauppaan. En heti itse löytänyt hyllystä, mutta kun sain asiantuntijan paikalle niin ohjelma löytyi. Hinta oli tosin kympin kalliimpi kuin noissa ei oo liikkeissä. Totesin siinä kuitenkin, että ”on tyhmää maksaa liikaa”, niin myyjä kysyi. —mitä se sitten muualla maksaa. Minä kerroin hinnan ja ajattelin jo lataavani ohjelman nettikaupasta. Myyjä kuitenkin teki jotakin tarkistuksia ja kirjoitti minulle lapun jonka kanssa menin maksamaan kassalle ja niin tulin uuden editointiohjelman omistajaksi. Sen pituinen se!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti